Pretul produselor
Prețul diferă de la produs la produs.
În cazul produselor vestimentare personalizate , prețul este stabilit în funcție de complexitatea modelului ce doriți să fie pictat.
Personalizarea se face doar pe stocul nostru de articole vestimentare :
– tricouri – stoc permanent
– alte articole vestimentare – in limita stocului disponibil
In cazul articolelor decorative si accesoriilor personalizate la cerere , pretul este stabilit in functie de complexitatea modelului dorit si a dimensiunii articolului solicitat.
Program de lucru
Comenzile sun receptionate de luni pana vineri in intervalul:
10 – 18
Onorarea comenzilor difera in functie de stocul disponibil si de complexitatea comenzii.
Plasarea comenzii
Pentru a plasa o comandă trebuie să ne contactați prin una din următoarele modalități:
- pe pagina de facebook : Zana Art Atelier
- pe contul de instagram : zanaartatelier
- la adresa de e-mail : office@zanaart.ro
- Telefonic : 0771.270.325
Înainte de a fi confirmată o comandă, trebuie să ne asigurăm că am înțeles perfect ceea ce își dorește fiecare client în parte.Pe parcursul pictării , ținem legătura în permanență cu clienții noștri. De aceea vă rugăm să lăsați în mesaj și numărul de telefon.
Termenul de livrare pentru produsele personalizate se comunică în momentul confirmării comenzii, acesta diferă în funcție de complexitatea modelului ce doriți să fie creat.
Modalități de plată
Modalitățile de plată sunt:
- plata prin virament bancar, în cazul plasării comenzilor ce au ca obiect articole vestimentare , accesorii sau obiecte decorative personalizate la cerere ( cu nume, zile de nastere sau semne distincte )
- plata la livrare (sistem Ramburs), în cazul plasării comenzilor ce au ca obiect haine pictate manual , accesorii sau obiecte decorative din stocul existent sau pictate manual la cerere (fara nume , date de nastere sau semne distinctive ) . În acest caz, se percepe de către firma de curierat o taxă de transport diferită, fiind taxă de transport tur-retur. Taxa este suportată de cumpărător în ambele situații.
Livrarea produselor
Zana Art Atelier livrează atât în țară cât și în străinătate
Livrarea produselor pe teritoriul României se face prin Fan Curier iar în cazul produselor comandate în București si Ilfov predarea este făcută fie prin Fan Curier , fie personal, la adresa atelierului. Costurile de livrare sunt specificate la finalizarea fiecărei comenzi, excepție făcând localitățile aflate în afara ariei de acoperire Fan Courier, localități pentru care se percep kilometri exteriori (costuri suplimentare percepute de firma de curierat Fan Courier și coletele care depasesc 1 kg), acestea fiind suportate de către destinatar ( cumparator).
Livrarea produselor în afara teritoriului României se face prin Poșta Română, taxele poștale fiind suportate de cumpărător. Modalitatea de plată în cazul comenzilor plasate în afara teritoriului României este prin transfer bancar, în contul atelierului, cont ce va fi oferit în urma discuției avute la momentul plasării comenzii. Se face dovada viramentului bancar cât și dovada primirii plății de Zana Art Atelier.
Returul produselor
Zana Art Atelier nu acceptă retur sau schimb, fiind vorba despre produse unicat. Înainte de a trimite coletul la dumneavostră, vă trimitem fotografii cu produsul final pentru a evita orice tip de probleme și pentru a face completări sau modificari, dacă este cazul. Condițiile de întreținere trebuie să fie atent studiate, acestea fiind prezentate, din nou, și în discuția purtată în momentul plasării comenzii. Însă, pentru orice problemă survenită ulterior vă rugăm să ne contactați pentru a încerca să remediem problema. Clienții atelierului Zana Art trebuie să fie întotdeauna mulțumiți și satisfăcuți.
Întreținere tricouri/rochii și alte accesorii vestimentare pictate manual
Cum se spală produsele pictate în atelierul Zana Art ?
Pentru produsele pictate în Zana Art Atelier trebuie să acordați atenție în ceea ce privește spălarea acestora.
Un aspect important de care trebuie ținut cont este temperatura apei de spălare. Aceasta nu trebuie să depășească 30 de grade Celsius.
De asemenea, nu trebuie să folosiți detergenți sau produse care conțin clor. Clorul poate dăuna atât picturii cât și țesăturii din care este confecționat produsul pictat.
Cum se calcă produsele pictate în Atelierul Zana Art?
Produsele pictate în atelierul Zana Art se calcă pe interior. Pentru protecția picturii se recomandă punerea unui material textil de protecție între tricou și fierul de călcat. Temperatura de călcare este cea recomandată pentru produsele din bumbac, aceasta fiind găsită în cartea tehnică a fierului deținut de fiecare client în parte.
Recomandări de întreținere:
- A se spăla întors pe dos. A se călca întors pe dos.
Recomandări de spălare:
- A se spăla automat la max. 30 de grade- program normal;
- A nu se înălbi;
- A nu se usca în mașina automată;
- A se călca la max. 110 grade (pentru temperatura potrivită bumbacului verificați cartea tehnică a fierului de călcat) fără aburi;
- A nu se curăța chimic
Condițiile de întreținere trebuie să fie atent studiate.